Wednesday, January 2, 2013

31.Nikon D80 -Sold

Aku pakai D80 lebih kurang 3 bulan sahaja.. blom banyak lg yang sempat aku explore kamera tu...  dengan rasminya aku telah Trade in d80 aku dengan pearl sparrow,, sorang trader kt FB..
-
- lama gak aku nk deal untuk trade in kamera ni... salah satu sebab pasal shutter count aku dh agak tinggi,, n kalo bleh trade ni nk jual je barang dia untuk cash..
-
-
-
hasil perbincangan yang lama.. akhirnya,, aku terpaksa korbankan beberapa koleksi barang yang aku ada untuk dpat trade in dengan tambah duit ikut kemampuan poket aku time tu.. barang yang aku kene let go skali..
1.Lens Tamron 70-300 makro
2. Lens Nikkor 50mm 1.8
3. Wide Angle Converter 52mm (ehsan kawan)
pastu Wajib la.. kamera D80 aku, memory kad (Ehsan kawan), Batt grip, batteri 2 biji..

-
hasil barang ni sume aku terpaksa tambah lagi dengan cash RM 250 unutuk membolehkan aku dapat Trade-in body Nikon D300

(Actual pic. amik kt FB trader)

7hb dec 2012 kamera ni aku amik kt mamak..

so 2/3 post lepas ni, keje2 mengupload gambar NIKON D80 aku akan berlangsung..


No comments:

Post a Comment