Friday, January 27, 2012

10... Percutian

setelah membeli tiket pada bulan julai 2011.. akhirnya aku berlepas juga ke bandung pada 22hb jan haritu...

aku bertolak dari johor bahru ke KL pada hari sabtu bersama2 dengan Kay n hamzah....
aku suruh dorang drop aku kt bukit jalil supaya aku blh stay kt Umah member aku lg sorang yang akan menyertai percutian yang telah rancang,,,

aku sampi di kl lebih kurang pukul 8.30 malam.... pusing2 mcm orang gile nk cari McDonald...siap pakai GPS lagi mencari lokasistrategik untuk makan... ni sume  pasal nk rasa  Double prosperity Burger McD..  sambil lepak2 minum dan merancang perjalanan esok harinya nak ke LCCT
  = gambar curi dr lebai google=






malam itu perancangan di atur di susun rapi bagi membolehkan pergerakkan menaiki train ke TBS dan sambung ke LccT tercapai.... (baca: Meeting point pukul 12 dah kene ada kt Lcct)

Keesokkan harinya....

Pukul 6.30 bangun solat subuh..... setel solat sambung tido lagi sejam....

dalam jangkaan nak gerak dari umah dalam pukul 9 pagi...
--
dalam keadaan separuh sedar.. halim dah siap call teksi pada pukul 8,15 pagi,, aku sound dia pasal awal sangat ..  so sambil tunggu jawapan masing2 bukak laptop + Tab(baca: semuanya kepunyaan halim).. sambil survey2  cab punya phone untuk standby teksi pukul 9 pagi...

hujan turun renyai2... misi mencari teksi bermula pada jam 9.05 pagi....
dari 1 company ke company yang lain.. sume bagi alasan takde teksi yang lalu situ... demm..
rasanya hampir 10 syariikat radio teksi halim call.. tapi gagal...

jam dah menunjukkan pukul 10 pagi...
-- pakat2 ngan halim jalan kaki sambil survey teksi kat tepi jalan... dapat gak teksi akhirnya depan 7 eleven...

_________________________________________________________________________

perjalanan bermula dari... Sri petaling ke Bandar Tasik selatan,,,,,,
pastu TBS ke Lcct... aku beli tiket ke LCCT.... tp halim beli Tiket ke KLIA,,,, memang kusut time tu,,,,
harga beza banyak gak... ngan muka tak malu.. terpaksa mintak tukar ngan yang jaga kaunter tu....

tunggu 10 minit Train Sampai... dan bergerakla ke LCCT


=Gambar Pertama di ambil dalam journey=

sampai salak tinggi sambung naik Shuttle bus ke LCct.... Alhamdulillah sampai Ke LccT pukul 11.30 kot..

bersambung.... (baca: rasa mlas la plak nk menulis)
  

No comments:

Post a Comment